کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در بيانيه بسيج اساتيد استان آمده است:

خون امثال شيخ نمر بهاي ويراني کاخ ظلم و ستم ستمگران زمانه است

14 دی 1394 ساعت 11:55

بسيج اساتيد استان چهارمحال و بختياري در بيانيه اي در اعتراض به اعدام رهبر شيعيان عربستان آورده است: خون امثال شيخ نمر بهاي ويراني کاخ ظلم و ستم ستمگران و حباب دلخوشي­هاي بي­خردان به زر و زور و لذّت چند روزۀ دنياست.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر سازمان بسيج اساتيد استان چهارمحال و بختياري ضمن تسليت شهادت عالم مظلوم شيخ باقر النمر به دست رژيم آل سعود در بيانيه اي نوشت:
بسم ربّ الشّهداء و الصدّيقين

وَمَن يَقْتُلْ مُؤْمِنًا مُّتَعَمِّدًا فَجَزَآؤُهُ جَهَنَّمُ خَالِدًا فِيهَا وَغَضِبَ اللّهُ عَلَيْهِ وَلَعَنَهُ وَأَعَدَّ لَهُ عَذَابًا عَظِيمًا (نساء/۹۳)

و هر كس عمداً مؤمنى را بكشد، كيفرش دوزخ است كه در آن ماندگار خواهد بود و خدا بر او خشم مى‏گيرد و لعنتش مى‏كند و عذابى بزرگ برايش آماده ساخته است.

اعدام شيخ باقر النمر، روحاني برجسته شيعه و رهبر شيعيان عربستان لکۀ ننگ ديگري در کارنامۀ سفياني­هاي زمانه است. هرچند اين مصيبت بر جامعۀ ايماني به­ويژه شيعيان جهان گران و سنگين است؛ امّا بي­ شک دو اتفاق را نيز به­ همراه خواهد داشت.

اول: سنگيني وزر و وبال ظالمان در سنجۀ عدالت الهي و گرفتار شدن به غضب و لعنت و عذاب الهي در يوم الحساب که «وَإِنَّ لِلطَّاغِينَ لَشَرَّ مَآبٍ * جَهَنَّمَ يَصْلَوْنَهَا فَبِئْسَ الْمِهَادُ * هَذَا فَلْيَذُوقُوهُ حَمِيمٌ وَغَسَّاقٌ * وَآخَرُ مِن شَكْلِهِ أَزْوَاجٌ(ص/۵۵-۵۸) براى طغيانگران واقعا بد فرجامى است.

به جهنم درمى‏ آيند و چه بد آرامگاهى است. اين جوشاب و چركاب است بايد آن را بچشند. و انواع ديگر عذاب­ها.

در بخش دوم اين بيانيه آمده است: تسريع در زوال و فروپاشي دوران پوشالي قدرت و ثروت و شوکت و گرفتار شدن به ذلت و حقارت.

آري مردان حق برايشان فرقي نمي­کند که در مبارزه پيروز ظاهري شوند يا در ظاهر گرفتار و کشته، در هر دو حال پيروز و زنده ­اند که:

هرگز نميرد آن که دلش زنده شد به عشق ثبت است بر جريدۀ عالم دوام ما

به بي­خبران سلفي و جنايتکاران سعودي بايد گفت:

وَلاَ تَقُولُواْ لِمَنْ يُقْتَلُ فِي سَبيلِ اللّهِ أَمْوَاتٌ بَلْ أَحْيَاء وَلَكِن لاَّ تَشْعُرُونَ (بقره/۱۵۴)

و كسانى را كه در راه خدا كشته مى‏شوند مرده نخوانيد بلكه زنده‏اند ولى شما نمى‏دانيد.

خون امثال شيخ نمر بهاي ويراني کاخ ظلم و ستم ستمگران و حباب دلخوشي­هاي بي­خردان به زر و زور و لذّت چند روزۀ دنياست.

بلکه شما مرده ­ايد. و مصداق کلام مولاي شيخ نمر و مولاي همۀ شيعيان و مولاي همۀ خردمندان جهان که فرمود:

«فَالصُّورَةُ صُورَةُ إِنْسَانٍ وَ الْقَلْبُ قَلْبُ حَيَوَانٍ لَا يَعْرِفُ بَابَ الْهُدَى فَيَتَّبِعَهُ وَ لَا بَابَ الْعَمَى فَيَصُدَّ عَنْهُ وَ ذَلِكَ مَيِّتُ الْأَحْيَاءِ

فَالصُّورَةُ صُورَةُ إِنْسَانٍ وَ الْقَلْبُ قَلْبُ حَيَوَانٍ» (نهج البلاغه/۸۷)

صورت صورت انسان است، و قلب قلب حيوان. آگاه به هدايت نيست تا از آن پيروى كند، و آشناى به گمراهى نيست تا از آن دست بردارد. اين چنين آدمى مرده‏اى است در ميان زنده‏ها.

اين بيانيه تاکيد دارد: سازمان بسيج اساتيد استان چهارمحال و بختياري، ضمن محکوم کردن جنايت رژيم سفاک و جعلي عربستان سعودي، اعلام مي­دارد البته سفاکان سعودي جيره­ خوران رژيم صهيونيستي و دست­پروردۀ استکبار جهاني به سرکردگي آمريکايي است که امام هوشيار و تيزبين ما آن را شيطان بزرگ ناميد. پس فرياد بر مي­آوريم: مرگ بر آمريکا. مرگ بر اسرائيل و مرگ بر آل سعود.

انتهای پیام/1020ج


کد مطلب: 26518

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/26518/خون-امثال-شيخ-نمر-بهاي-ويراني-کاخ-ظلم-ستم-ستمگران-زمانه

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir